Veelgestelde vragen

 

Wij geven je graag antwoord op je vragen. Per telefoon of e-mail of natuurlijk bij ons in de winkel staan wij van maandag t/m zaterdag graag voor je klaar.
Vind je het antwoord op je vraag niet op onze website of heb je verder nog vragen over kleding, styling, combinaties, maatadvies of over bestellen, betaling, of retouren kun je ons het best bellen op telefoonnummer  0513 – 411321 of kun je een email sturen naar info@lofderzotheidjoure.nl
Je mail wordt zo snel mogelijk door ons beantwoord.

Welke maat moet ik kiezen?
Mocht een artikel groot of juist klein vallen dan vermelden wij dit vaak in de productomschrijving in de webshop. Staat dit er niet bij of twijfel je? Geen probleem! Neem gerust contact op zodat wij eventueel de kleding voor je op kunnen meten.

Ik heb een mooi artikel gezien maar mijn maat/kleur is uitverkocht, wat nu?
Helaas is een product soms uitverkocht. Als jouw maat niet (meer) wordt weergegeven op de website, of je kunt een bepaalde kleur niet vinden is deze waarschijnlijk niet meer op voorraad.
Je kunt contact met ons opnemen, dan kijken wij of wij nog iets voor jou kunnen betekenen.

Heb ik een klant account nodig om online te bestellen?
Je hebt geen account nodig om te kunnen bestellen in onze webshop.
Om mee te kunnen doen met punten sparen heb je dit account echter wel nodig.
Wanneer je al eens iets gekocht hebt bij ons in de winkel kun je een klantaccount aanmaken met hetzelfde emailadres als bij ons in winkel bekend is.
Punten die in de winkel zijn gespaard (vanaf 14 oktober 2018) zijn dan ook in de webshop bekend en ook in de webshop kun je dan gewoon doorsparen.

 

Hoe maak ik een wachtwoord aan?
Wanneer je voor het eerst een bestelling plaatst kun je ook een account aanmaken. Wanneer je hierbij het emailadres gebruikt dat ook bij ons in de winkel bekend is (het mailadres waarop je je nieuwsbrieven ook ontvangt) dan worden je punten automatisch geregistreerd.
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Als je je wachtwoord bent vergeten, druk dan op de knop ‘wachtwoord vergeten’ onder het inlogscherm om een nieuw wachtwoord aan te vragen.
Als je je e-mailadres invoert, ontvang je automatisch een nieuw wachtwoord. Als de inlogproblemen aanhouden, neem dan gerust contact met ons op.

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Wanneer je jouw bestelling wilt wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Het snelst gaat dat per telefoon. Als de bestelling nog niet verstuurd is kunnen we deze nog voor jou wijzigen.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Als je jouw bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wanneer we deze nog niet hebben verstuurd kan het nog geannuleerd worden.

Hoe betaal ik mijn bestelling?
Bij het afrekenen kun je kiezen voor verschillende betaalwijzen.
–      iDeal
–      Betalen bij ophalen in de winkel

 

Wat moet ik doen als mijn betaling niet is geslaagd?
iDeal betalingen kunnen mislukken om verschillende redenen. Lukt het betalen via iDeal niet, neem dan contact  met ons op.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Het lukt ons helaas niet om bestellingen op dag dat ze besteld zijn ook meteen te verzenden.
Wanneer je op een werkdag iets bij ons besteld verzenden wij het de volgende dag.

 

Wanneer wordt mijn pakketje aangeboden?
Wanneer wij jouw pakketje hebben verstuurd, krijg je een e-mail van ons met daarin een Track & Trace code. Met deze code kun je jouw pakketje volgen.

 

Waarom moet ik verzendkosten betalen?
Helaas kunnen wij, als kleine partij, de verzendkosten niet verlagen of afschaffen. Wel versturen wij alle pakketten verzekerd tegen diefstal en vermissing.

Hoeveel tijd heb ik om een artikel te ruilen of retour te sturen?
Bij ons kun je een artikel ruilen of retourneren binnen 10 dagen na ontvangst. Hier zijn echter wel wat voorwaarden aan verbonden:

  • Een volledig ingevuld retourformulier moet bijgesloten zijn (deze ontvang je bij je bestelling)
    Heb je dit formulier niet, DOWNLOAD hem dan hier
  • Het artikel is compleet, niet gebruikt, of beschadigd (passen mag wel);
  • De originele kaartjes en labels zijn nog bevestigd aan het artikel;
  • De artikelen moeten in de originele verpakking zitten;
  • Het artikel is niet gewassen of gedragen.

 

Wat moet ik doen om een artikel te ruilen?
Wil je een artikel omruilen? Stuur het artikel dat je wilt ruilen dan retour. Wij storten je het aankoopbedrag binnen 10 dagen terug.
Wil je hiervoor in de plaats een ander artikel? Bestel deze dan als nieuw artikel in de webshop.

 

Wat moet ik doen om een artikel te retourneren?
Wil je een artikel retourneren? Dan kun je het artikel aan ons retour sturen en ontvang je het aankoopbedrag terug. Voeg altijd het retourformulier dat je bij de bestelling hebt ontvangen toe bij de retourzending.
Vul hier ook de reden van retour in en vergeet niet jouw IBAN nummer met bijbehorende naam invullen.
Retourneren kan natuurlijk ook in de winkel

 

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Bij betaling met iDeal of vooruitbetaling: ontvang je binnen 10 dagen na ontvangst je geld retour.
Wanneer je komt ruilen in de winkel krijg je uiteraard direct je geld terug.

 

Hoe zit het met de kosten die gemaakt worden bij het ruilen en retourneren van artikelen?
Versturen is voor onze kosten. Kosten voor retourneren zijn altijd voor kosten van de klant. Ook als het een gedeeltelijke retournering betreft.

 

Hoe stuur ik mijn artikel terug?
Ons advies is om jouw bestelling altijd aangetekend aan ons retour te sturen. Op deze manier is de bestelling te volgen met de Track&Trace code. Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending.

Hoe kan ik punten sparen?
Wanneer je iets bij ons koopt kun je punten sparen. Dat kan in de winkel maar ook bij ons in de webshop.

 

Wanneer spaar ik punten?
Bij elke aankoop spaar je automatisch punten: Je krijgt voor iedere € 10,- die je besteedt 1 punt.
Als je 50 punten hebt gespaard kun je deze bij ons in de winkel inleveren.
Je kunt punten inleveren per 50 punten (die vertegenwoordigen een waarden van € 25,00 euro)

 

Waar kan ik mijn puntensaldo vinden?
Jouw account is gekoppeld aan je e-mailadres. Op deze manier is je puntensaldo zowel online als in de fysieke winkel up-to-date. Verandert je e-mailadres, laat het ons dan weten.

 

Hoe kan ik mijn punten inwisselen in de webshop?
Heb je 50 punten gespaard? Neem dan contact met ons op! Wij zorgen er voor dat je een couponcode toegestuurd krijgt die je bij de betaling kunt inzetten, hiermee wordt jouw korting verwerkt.
Wanneer je bij ons in Joure in de winkel iets koopt dan zullen we je op jouw puntensaldo wijzen wanneer deze recht geeft op korting.

 

Welke voorwaarden zijn er bij het inwisselen van punten?
Punten zijn persoonsgebonden en niet overdraagbaar. Er worden geen punten gegeven voor afgeprijsde artikelen en ook niet over de verzendkosten. Punten kunnen niet ingewisseld worden tegen contant geld.

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this