Welkom bij onze klantenservice!

Veelgestelde vragen

Wij geven je graag antwoord op je vragen. Per telefoon of e-mail of natuurlijk bij ons in de winkel staan wij van maandag t/m zaterdag graag voor je u klaar.
Vindt u het antwoord op je vraag niet op onze website of heeft u verder nog vragen over kleding, styling, combinaties, maatadvies of over bestellen, betaling, of retouren kun je ons het best bellen op telefoonnummer  0513 – 411321 of kun je een email sturen naar info@lofderzotheidjoure.nl
Je mail wordt zo snel mogelijk door ons beantwoord.

Producten

Welke maat moet ik kiezen?
Mocht een artikel groot of juist klein vallen dan vermelden wij dit vaak in de productomschrijving in de webshop. Staat dit er niet bij of twijfel je? Geen probleem! Neem gerust contact op zodat wij eventueel de kleding voor je op kunnen meten.
Ik heb een mooi artikel gezien maar mijn maat/kleur is uitverkocht, wat nu?
Helaas is een product soms uitverkocht. Als jouw maat niet (meer) wordt weergegeven op de website, of je kunt een bepaalde kleur niet vinden is deze waarschijnlijk niet meer op voorraad.
Je kunt contact met ons opnemen, dan kijken wij of wij nog iets voor u kunnen betekenen.ons retour. Zodra wij deze ontvangen versturen wij jou het nieuwe artikel op.
Het eventuele verschil wordt bij ontvangst van het artikel door ons verrekend. Voeg altijd het factuur/retourformulier bij de retourzending onder vermelding dat het een omruiling betreft.
Wat moet ik doen om een artikel te retourneren?
Wilt u een artikel retourneren? Dan kunt u het artikel aan ons retoursturen en ontvangt u het aankoopbedrag terug. Voeg altijd het retourformulier dat je bij de bestelling hebt ontvangen toe bij je retourzending.
Vul hier ook de reden van retour in en vergeet jouw IBAN nummer met bijbehorende naam invullen.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Bij betaling met iDeal of vooruitbetaling: ontvang je binnen 10 dagen na ontvangst je geld retour.
Wanneer je komt ruilen in de winkel krijg je uiteraard direct je geld terug.
Hoe zit het met de kosten die gemaakt worden bij het ruilen en retourneren van artikelen?
Bij een volledige retournering krijgt je je aankoopbedrag incl. bezorgkosten terug, de retourkosten zijn voor jouw eigen rekening.
Bij een gedeeltelijke retournering zijn zowel de bezorgkosten als retourkosten voor jouw eigen rekening.
Bij een ruiling zenden we jouw het nieuwe artikel gratis toe, de retourkosten voor het om te ruilen artikel zijn voor jouw eigen rekening.
Hoe stuur ik mijn artikel terug?
Ons advies is om jouw bestelling altijd aangetekend aan ons retour te sturen. Op deze manier is de bestelling te volgen met de Track&Trace code. Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending.

Bestellen

Heb ik een klant account nodig om online te bestellen?
Je hebt geen account nodig om te kunnen bestellen in onze webshop.
Om mee te kunnen doen met punten sparen heb je dit account echter wel nodig.
Wanneer je al eens iets gekocht hebt bij ons in de winkel kun je een klantaccount aanmaken met hetzelfde emailadres als bij ons in winkel bekend is.
Punten die in de winkel zijn gespaard (vanaf 14 oktober 2018) zijn dan ook in de webshop bekend en ook in de webshop kun je dan gewoon doorsparen.
Hoe maak ik een wachtwoord aan?
Hier vind je binnenkort informatie over het aanmaken van een wachtwoord
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Als je je wachtwoord bent vergeten, druk dan op de knop ‘wachtwoord vergeten’ onder het inlogscherm om een nieuw wachtwoord aan te vragen.
Als je je e-mailadres invoert, ontvang je automatisch een nieuw wachtwoord. Als de inlogproblemen aanhouden, neemt u dan gerust contact met ons op.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Wanneer je jouw bestelling wilt wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Het snelst gaat dat per telefoon. Als de bestelling nog niet verstuurd is kunnen we deze nog voor u wijzigen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Als je jouw bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wanneer we deze nog niet hebben verstuurd kan het nog geannuleerd worden.el krijg je uiteraard direct je geld terug.
Hoe zit het met de kosten die gemaakt worden bij het ruilen en retourneren van artikelen?
Bij een volledige retournering krijgt je je aankoopbedrag incl. bezorgkosten terug, de retourkosten zijn voor jouw eigen rekening.
Bij een gedeeltelijke retournering zijn zowel de bezorgkosten als retourkosten voor jouw eigen rekening.
Bij een ruiling zenden we jouw het nieuwe artikel gratis toe, de retourkosten voor het om te ruilen artikel zijn voor jouw eigen rekening.
Hoe stuur ik mijn artikel terug?
Ons advies is om jouw bestelling altijd aangetekend aan ons retour te sturen. Op deze manier is de bestelling te volgen met de Track&Trace code. Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending.

Betaling

Hoe betaal ik mijn bestelling?
Bij het afrekenen kun je kiezen voor verschillende betaalwijzen.
–      iDeal
–      Betalen bij ophalen in de winkel
Wat moet ik doen als mijn betaling niet is geslaagd?
iDeal betalingen kunnen mislukken om verschillende redenen. Lukt het betalen via iDeal niet, neem dan contact  met ons op.

Verzending

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen geplaatst op werkdagen vóór 13.00 uur verzenden wij dezelfde dag nog.
Wanneer wordt mijn pakketje aangeboden?
Wanneer wij jouw pakketje hebben verstuurd, krijg je een e-mail van ons met daarin een Track & Trace code. Met deze code kun je jouw pakketje volgen.
Waarom moet ik verzendkosten betalen?
Helaas kunnen wij, als kleine partij, de verzendkosten niet verlagen of afschaffen. Wel versturen wij alle pakketten verzekerd tegen diefstal en vermissing.

Ruilen & Retourneren

Hoeveel tijd heb ik om een artikel te ruilen of retour te sturen?
Bij ons kun je een artikel ruilen of retourneren binnen 14 dagen na ontvangst.
Wat moet ik doen om een artikel te ruilen?
Wil je een artikel omruilen? Bestel het nieuwe artikel in de webshop en kies voor ‘afhalen in de winkel’ als verzendwijze.
Bij opmerkingen geef je aan dat het een omruiling betreft. Vervolgens stuur je het te ruilen artikel aan ons retour. Zodra wij deze ontvangen versturen wij jou het nieuwe artikel op.
Het eventuele verschil wordt bij ontvangst van het artikel door ons verrekend. Voeg altijd het factuur/retourformulier bij de retourzending onder vermelding dat het een omruiling betreft.
Wat moet ik doen om een artikel te retourneren?
Wilt u een artikel retourneren? Dan kunt u het artikel aan ons retoursturen en ontvangt u het aankoopbedrag terug. Voeg altijd het retourformulier dat je bij de bestelling hebt ontvangen toe bij je retourzending.
Vul hier ook de reden van retour in en vergeet jouw IBAN nummer met bijbehorende naam invullen.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Bij betaling met iDeal of vooruitbetaling: ontvang je binnen 10 dagen na ontvangst je geld retour.
Wanneer je komt ruilen in de winkel krijg je uiteraard direct je geld terug.
Hoe zit het met de kosten die gemaakt worden bij het ruilen en retourneren van artikelen?
Bij een volledige retournering krijgt je je aankoopbedrag incl. bezorgkosten terug, de retourkosten zijn voor jouw eigen rekening.
Bij een gedeeltelijke retournering zijn zowel de bezorgkosten als retourkosten voor jouw eigen rekening.
Bij een ruiling zenden we jouw het nieuwe artikel gratis toe, de retourkosten voor het om te ruilen artikel zijn voor jouw eigen rekening.
Hoe stuur ik mijn artikel terug?
Ons advies is om jouw bestelling altijd aangetekend aan ons retour te sturen. Op deze manier is de bestelling te volgen met de Track&Trace code. Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending.

Punten sparen

Hoe kan ik punten sparen?
Wanneer je iets bij ons koopt kun je punten sparen. Dat kan in de winkel maar ook bij ons in de webshop.
Wanneer spaar ik punten?
Bij elke aankoop spaar je automatisch punten: Je krijgt voor iedere € 10,- die je besteedt 1 punt.
Als je 50 punten hebt gespaard kun je deze bij een volgende aankoop in de webshop of bij ons in de winkel inleveren.
Je kunt punten inleveren per 50 punten (die vertegenwoordigen een waarden van € 25,00 euro)
Waar kan ik mijn puntensaldo vinden?
Jouw account is gekoppeld aan je e-mailadres. Op deze manier is je puntensaldo zowel online als in de fysieke winkel up-to-date. Verandert je e-mailadres, laat het ons dan weten.
Hoe kan ik mijn punten inwisselen in de webshop?
Heb je 50 punten gespaard? Neem dan contact met ons op! Wij zorgen er voor dat je een couponcode toegestuurd krijgt die u bij de betaling kunt inzetten, hiermee wordt jouw korting verwerkt.
Wanneer je bij ons in Joure in de winkel iets koopt dan zullen we je op jouw puntensaldo wijzen wanneer deze recht geeft op korting.
Welke voorwaarden zijn er bij het inwisselen van punten?
Punten zijn persoonsgebonden en niet overdraagbaar. Er worden geen punten gegeven voor afgeprijsde artikelen en ook niet over de verzendkosten. Punten kunnen niet ingewisseld worden tegen contant geld.

Klachten

Heb je een klacht of staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this